Żabka jest marką rozpoznawalną przez 97 proc. dorosłych Polaków, którzy wiedzą, że znajdą w sklepach sieci m.in. unikalne produkty marek własnych, smaczne przekąski, świeżo wypiekane pieczywo, aromatyczną kawę i szereg usług dodatkowych. Franczyzowe sklepy Żabka to nowoczesne placówki, gdzie klienci dokonują wygodnych zakupów, a franczyzobiorcy sieci rozwijają się dzięki nim na lokalnych rynkach. Teraz jeden z nich otwarty będzie w Centrum Handlowym MARYWILSKA 44.

Sklepy Żabka przyciągają klientów nie tylko w poszukiwaniu podstawowych produktów spożywczych, ale także szerokiego asortymentu przekąsek, dań gotowych i ciepłych przysmaków z kącika Żabka Café. Placówki sieci oferują również szereg usług dodatkowych, które sprawiają, że w jednym miejscu można załatwić wiele codziennych spraw. Usługa nadawania i odbioru paczek, możliwość opłacenia rachunków oraz wypłaty gotówki eliminują konieczność odwiedzania kilku innych punktów handlowych – nie dziwi więc fakt, że połowa dorosłych mieszkańców miast powyżej 20 tys. mieszkańców odwiedza Żabkę przynajmniej raz w miesiącu, zaś każdego dnia w całej Polsce zakupy w placówkach sieci robi ponad 2 mln osób.

Sklepy Żabka prowadzone są przez niezależnych przedsiębiorców w ramach współpracy franczyzowej. Przy wkładzie własnym wynoszącym jedynie 5 tys. zł zyskują oni pełne wsparcie sieci w prowadzeniu placówki, gotowy na przyjęcie klientów sklep, a także gwarancję miesięcznego przychodu podstawowego wynoszącego obecnie 17 tys. zł przez pierwszy rok działalności oraz do 12 tys. zł na rozwój biznesu.

Sprawdź szczegóły na www.franczyza.zabka.pl lub zadzwoń do Partnera ds. Rozwoju Franczyzy tel. 515 150 617.

POWRÓT DO AKTUALNOŚCI