Proces komercjalizacji nowego projektu spółki MARYWILSKA 44, należącej do Grupy Kapitałowej JHM DEVELOPMENT, pn. Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 dobiega końca – obecny poziom wynajmu to  98,03 proc. W ofercie  pozostały jeszcze ostatnie 2 lokale o powierzchni: 80 mkw i 136 mkw. 

Wśród najemców są m.in. tak znane marki jak: PSB-Mrówka, JYSK, ABRA Meble, STOKKI HOME, JETA Łazienki, Outletmedia RTV AGD, DYWANELLA, Galeria Dobrych Mebli, ROMAX, Indian Meble oraz Park Trampolin JUMP ARENA, gdzie na miłośników sportu i rekreacji czekają: trampoliny, ścieżki akrobatyczne i wspinaczkowe, baseny z gąbkami, poduchy powietrzne i wiele innych atrakcji. Kilka marek, m.in.: JETA Łazienki i STOKKI HOME debiutuje na handlowej mapie Warszawy. Natomiast samoobsługowy market PSB-Mrówka, którego powierzchnia wynosi 2268 mkw. jest największym sklepem tej sieci w Polsce. Dodatkowo PSB-Mrówka dysponuje w okresie wiosenno-letnim ogrodem o powierzchni blisko 800 mkw., w którym oferuje bogaty asortyment roślin i artykułów ogrodniczych.

Przypomnijmy, że obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego MARYWILSKA 44, które w tym roku obchodzi już 8 urodziny. Obecnie kompleks handlowy MARYWILSKA 44 to 80 000 mkw. powierzchni handlowej. W skład kompleksu wchodzi Centrum Handlowe MARYWILSKA 44 o powierzchni 68 000 mkw., w którym pod jednym dachem jest do dyspozycji klientów ponad 1400 sklepów i punktów usługowych  oraz  Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 o powierzchni 12 000 mkw. oferujący głównie asortyment wyposażenia wnętrz i ogrodów. Połączenie w ramach jednego kompleksu handlowego dwóch formuł sprzedaży: klasycznego centrum handlowego z bardziej rozdrobnioną strukturą najemców oraz parku handlowego ze sklepami wielkopowierzchniowymi z branż niekonkurencyjnych (głównie dla domu i ogrodu) wobec centrum sprawia, że zakupy na MARYWILSKIEJ 44 są kompleksowe.

– Z satysfakcją możemy stwierdzić, że  minione półrocze było dla spółki dobrym okresem. Między innymi udało nam się skomercjalizować prawie w 100% naszą nową inwestycję, jak również utrzymać na dobrym poziomie wynajem w Centrum Handlowym MARYWILSKA 44. W I półroczu odwiedziło nas ponad 2,5 miliona klientów. Odnotowaliśmy zwiększenie odwiedzalności naszego kompleksu handlowego na poziomie 5%, co na płaszczyźnie średnich wskaźników odwiedzalności centrów handlowych w Polsce jest bardzo dobrym wynikiem. Kontynuowaliśmy także prace remontowe w CH MARYWILSKA 44, w ramach których etapowo przeprowadzamy wymianę posadzek w głównych ciągach komunikacyjnych, jak również kompleksowe remonty sanitariatów – mówi Małgorzata Konarska, prezes MARYWILSKA sp. z o.o.

Zapraszamy do regularnego śledzenia naszych stron internetowych www.marywilska44.com i www.wodnyparkhandlowy.pl oraz ich profili na Facebooku, gdzie na bieżąco informujemy o rabatach w naszych sklepach oraz wydarzeniach odbywających się na terenie naszego kompleksu handlowego.

***

Marywilska 44 sp. z o.o. jest to spółka prężnie działająca na polskim rynku w sektorze zarządzania i wynajmu powierzchni komercyjnych, należąca do Grupy Kapitałowej JHM Development. W portfolio Marywilska 44 Sp. z o.o. znajduje się powstałe w 2010 roku Centrum Handlowe  MARYWILSKA 44, w którym z sukcesem swoją działalność prowadzi ponad 1400 podmiotów gospodarczych oraz Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44  oddany do dyspozycji klientów w listopadzie 2017 roku. Obiekty zlokalizowane są  w północno-wschodniej części Warszawy – Dzielnicy Białołęka.

Kontakt:

MARYWILSKA 44 sp. z o.o.
Monika Kamińska
mail: m.kaminska@marywilska44.com

POWRÓT DO AKTUALNOŚCI